۷ پاسخ

کم کم داره سینتو ول می‌کنه متاسفانه
تلاش کن تو خواب شیشه بدی تو بیداری سینه

دختر منم معمولا دم غروب یکم بی تابی میکنه اگر گریه کنه دیگه سینه نمیگیره بعد میخابونم اروم میشه سینم میدم اما اگر نزارم‌گریه کنه سینما میخوره خوب

منم بچم‌اینجور شده🥲

شاید رفلاکس داره
هر پنج دقیقه عارقشو بگیر بعد حواسشو پرت کن شیر بده
بهتره ببری دکتر

مثل دختر منه
نشانه ی اینه که داره از سینه میوفته
منم تو خواب میدم شب ها

از منم همینجوری ولی من نمی‌خوام سینه ام زده شع تا جای که میتونم سینه مو بزور دهنش میدم

خب تو خاب بده 🥲بچه منم عشقیه ی روز میکیره منم میدم خوشحال میشم

سوال های مرتبط