۱۰ پاسخ

من رو شوهرم خیلی احساس شدم هم سریع ناراحت میشم هم دلم میخواد همش محبت کنه توجه کنه بهم

عزیزم کم خونی بی خوابی وضعف بدنی باعث این اتفاق میشه سعی کن به تغذیه آن برسی و بیشتر استراحت کنی حتی اگه نمی‌خوابی فقط دراز بکش

آره بخدا

یزره بی محلی کنه دیگه میمیرم از استرس

من که کلا گریه میکنم

افسردگی بداز زایمانه🤕

من که همش از دست همسرم عصبی میشم کاراش ناراحتم میکنه سریع

برو روان پزشک منم اینجوری هستم

عزیزم ب دکترت بگی دارو میده

اره حق داری دورت شلوغ بوده استراحتت کافی نبوده بخاطر اونه منم اینجوری بودم یکم ک خلوت اینا شد خودم موندمو بچه راحت شدم

سوال های مرتبط