۷ پاسخ

خب نری بهتر مواظب باش زیاد سرپا نمونی سقط نشه

من احساس تهوع دادم انگار رو دل کردم

نرو سرکار

دقیقا منم خستم بی حالم غذا نمیتونم بخورم حالت تهوع شروع شده
معده درد کسلی و....🥹

ب نظرت بی بیم مثبت

تصویر

همینه اولاش کلا منم اینطوری بودم

منم دوروز خوایم میاد فقط میگم بخوابم بی حالم و خیلی آب میخورم بشدت گرمم میشه سینه هام بشدت سنگینه بشدت دل درد دارم

سوال های مرتبط