۱۴ پاسخ

آدم دلش میخواد ولی قیمتا رو میبینه افسردگی میگیره

هرچی هم می‌بینی میخوای بخری 🙄 کاش یکی جلو منو بگیره واقعا

الان که همه چی چند برابر شده،همه بمن میگفتن بزار اردیبهشت خرید کن.
ولی من گوش نکردم،صفر تا صد رو دی ماه خریدم خودمو خلاص کردم.وگرنه الان باید چندبرابر هزینه میکردم خیلی چیزا هم نمیگیرفتم بخاطر قیمت ها

اره واقعا همین ریز میز کلی میشه، من همرو یادداشت کردم از اول چیو چقدر خریدم حتی جورابای 80 تومنیش 🥴
اخر سر سیسمونیم کامل شد یه عکس میزارم از اتاقش و لیست قیمت تک تک وسایل 😂😐

من دلم‌میخواد هی خرید کنم ولی قیمت‌ها خیلی بالاست ، دوتا دوتا هم باید بگیرم هی جلو خودمو میگیرم

من گهواره و کریر از خواهرم گرفتم
کمد هم نگرفتم اصلا جا ندارم
یه دونه تخت فقط دادم ساختن ۱۱تومن شد با یه تشک طبی براش.
حدود ۹ تومن هم خرده ریز بهداشتی و لباس و سرویس خواب مسافرتی
کلا با ۲۰ تومن جمع شد.

ای گفتی

دقیقا😐🤦🏼‍♀️

من قبل عید خیلی چیزاشو گرفتم و بهترین تصمیم بود. چون الان قیمتا چند برابره و خودم انقدر سنگین شدم نمیتونم تکون بخورم

اره واقعن

من امشب کمدشو چیدم تازه خیلی بریز و بپاش نکردم

آره خیلی ام گرونی افتضاح یعنی ‌ . من خودم سر همین خانوادم قاطی نکردم اصن

🥲منکه پولام تموم شد ولی کلی وسیله هست که هنوز نتونستم بگیرممممم

فک کنم فقط منم ک از اول سر سری گرفتم سیسمونی و برام مهم نبود فقط واجبات و گرفتم اونم در حد نیاز تخت و کمد و گهواره نگرفتم هنوز😂😂😂😂

سوال های مرتبط