خانوما بیمارستان عسکریه سزارین چجوریه خوبه؟ قیمتش چجوریه؟

۸ پاسخ

عزیزم شما دکتر طالبی سزارین اختیاری بودید؟؟؟ زیر میزی میگیره دکتر؟ و اینکه سزارین اختیاری ها حتما باید برن عسگریه قسمت وی آی پی؟!!! یا سزارین اختیاری سعدی هم عمل میکنند؟

بعد اینکه پر از افغانی ....این‌طرف سالن ایرانیا بودن اونطرف سالن فقط افغانی بودن

من پریروز زایمان کردم عسگریه
58 شد آزاد
با تکمیلی کوثر و تامین اجتماعی 3 تومن دادیم
اصلا راضی نیستم از بیمارستانش رسیدگی‌و اخلاق پرسنل اصلا خوب نیست
بیمارستان‌و تجهیزات قدیمی
اگه وی ای پی میگیری برو‌‌
والا ارزش نداره اینهمه پول برا بیمارستانی ک در حد دولتیه بدی

زن داداش من طبیعی اونجا زایمان داشت خوب و تمیز
تو اتاقشم دو نفر بودن

من شنیدم اگه وی آی پی بگیری خیلی رسیدگیشون خوبه

من‌اسفند سزارین کردم به تشخیص پزشک حدود ۲۸ تومن .بعد اینکه بستگی به پزشکت داره دکتر من شیوا طالبی بود و خوبم بود

سلام عزیزم خوبی گلم بهت درخواست دادم

من سزارین کردم دکترم خوب بود رسیدگیشونم خوب بود

سوال های مرتبط