۱۵ پاسخ

منم چند ماهه خونریزیم خیلی کم شده قبلنا یه هفته بود تا روز چهارم خونریزی داشتم بعدش میشد لک تا تموم میشد اما الان فقط روز اول دوم خیلی کم خونریزی دارم از روز سوم چهارمم لک پنجم ک تموم میشه

منم بعد زایمان کم شده

برا منم کم شده خونریزی شدید داشتی یا کم

بایذ بری دکتر

خوشال نشو زودتموم سد اینا میمونن میشن کیست تنبلی تخمدان فیبرووم و توده دهانه رحم

ی تست بده

لانه گزینی نباشع چون کمه

من ۳روز اول مرگ ب چشم میبینم مخصوصا روز دوم بعدم تا ۷روز کامل نشده تموم نمیشه فقط با مفنامیک میتونم ب کارای روزمره برسم

شاید بارداری

فکنم بارداری

یه وقت باردار نباشی

مال منم همینجوری شده🥲هرچیم میخورم تاثیری نداره

منم همیشه پریودیم چهارروزه شدیده حالا سه روز با خون کم بود.
ممکنه کم خونی داشتع باشم؟

زعفران.رازیانه

چقدر کم بعد من زیاد شدم البته از وقتی ایودی گذاشتم زیاد شدم قبلش ۴ الی ۵ زوز بودم الان تا ۱۰ روز هستم خیلی خسته کنننده هست اینجوری هم

سوال های مرتبط