۶ پاسخ

رحم چون میخواد جمع بشه ، این حالت بهت دست میده

اره طبیعیه منم دوسه روز اول بشدت دل دردمیشدم وقتی شیرمیذادم بچه اول میگن این دردارونداری بچه دوم دردداری ورحمتم میخادجمع بشه دردمیگیره

بله کاملا طبیعیه

وای من سر زایمان دومم مردم از درد
تا یه مدت داشتم این درد رو
میخواستم جیغ بکشم
دکترم میگفت اگر غیرقابل تحمل شد استامینوفن بخور
بعد یه مدت خوب شد
درد رحم بود

دلپیچه نیس
رحمته درد میگیره
میخواد جمع شه
وقتی شیر میدی بیشتر درد میاد

رحم داره جم میشه

سوال های مرتبط

مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد