۱۱ پاسخ

مبارکت باشه چند روز از آزاد سازی گذشت تست زدی؟

فکر کنم شما آذرماه زایمان کنی اگه منم مثبت بشم بهمن🥹🤲🧿

سلام سارا جون بارداری؟؟؟😍😍😍😍😍😍😍😍

اگه تنبلی تخمدان داشته باشی میشه از این امپولا استفاده کرد؟

مبارکه😍

مبارکه علائم چی داشتی

چشم عزیزم توام که الان مادر شدی برا منم دعا کن من انتقال جنین دادم ۹روز دیگه نتیجه معلم میشه دعا کن مثبت بشه😍😘

مثبته عزیزم مبارکت باشه . علائم امپول بعد ۱۳ نهایت ۱۴ روز میره

ان شاالله به حق امام رضا علیه السلام صحیح و سالم به دنیا میاد

مبارک باشه عزیزم 😍

مثبته گلم مبارکه💖

سوال های مرتبط