۵ پاسخ

بستگی به میل بچت داره یه بچه ممکنه زیاد بخوره یه بچه ممکنه کم بخوره حالا اگه این وسط رفلاکس داشته باشه باید کمتر بخوره اما زود به زود
دختر من رفلاکس داره هر۳ساعت ۹۰تامیخوره هردوساعت ۶۰تا میخوره بخاطر رفلاکسش هریک ساعت ۳۰تابهش میده یا گاهی هردوساعت ۶۰تا میدم اما شبا مثلایک شب به بعد همون۹۰تارو میدم چون خیلی گشنش میشه وبیدارمیشه

عزیزم صبح چی شده بود تایپییک گذاشتی پاک کردی گفتی اتفاق بدی افتاد واسه پسرت ؟؟

من ۲ ماهشه هر دو ساعت ۶۰ سی سی گاهی هم ۹۰

من ساعتی ی بار 90 سی سی میدادم

منکه چن ساعت یبار گریه میکرد هرموقه گشنش بود ۳۰سی سی میدادم

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۳ ماهگی