با چنگال له میشه
من اسیاب نمیکنم زیاد هم له نمیکنم
اگه فله گرفتی سفته باید میکس بشه
اگه بسته بندی کارخونه ای هست و روش نوشته( فوری )با پشت قاشق له له میشه فشار بدی
بعد از پخت با گوشتکوب برقی میکس میکنم
وقتی بپزه له میشه خودش
من بعد پخت با گوشت کوب له میکنم زود میپزه
من آسیاب کردم آ رد شده
ن بابا دو دقه بپزه له
من اسیاب نمیکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.