۲ پاسخ

اولا ممکنه خوب نخورن هی باید بپزی و برزی دور اما کم نیار ادامه بده دوسه هفته اول سخته زیادم ندیا اول یکی دوقاشق

تازه اول راهی خدا قوت

سوال های مرتبط

مامان امیررضا🧡 مامان امیررضا🧡 ۷ ماهگی