منم هنوز دارممیگن تا چهل روز طبیعیع
منم
من هنوزم دارم😅
اره طبیعیه
فداتشم طبیعی سزارین نداره ک کلا تا ۴۰روز خونریزیه
ولی طبیعی یکم حجم خون کمتر و رنگش روشن تر و بدون لختس اگ خوب ماساژ داده باشن
ربطی ب سزارین طبیعی نداره تا چهل روز عادیه من سزارینی بودم تا چهل روز داشتم
من ده روز پاک شدم اما طبیعی هس تا چهل روز
تا چهل روز طبیعیع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.