منم دخترم همین جوری بود کلی گریه میکرد تحمل میکردم شیشه نمیدادمولی ترسیدم به مغزش فشار بیاد دیگه شیشه میدم
سینمو فقط شبا توخواب میگیره یا وقتی که پره پر باشه
خیلی دوسداشتم شیر خودمو بخوره 😭🥺
دلش درده عزیزم نمیگیره چیز نفاخ خوردی یا گاز دار
پوزیشن شیردهی رو عوض کن اگه نشسته میدی بخواب یابرعکس،براش شعربخون حواسشوپرت کن بزار گشنه اش باشه تابگیره یاموقع خواب بده بهش،من بااین کارا تونستم ازاین مرحله عبورکنم الان هردورو میخوره
بچه منم هلاک میشد از اول تا آخرش گریه میکرد هی ولش میکرد ولی من ناامید نشدم انقد دادم تا کرفت
وای امشب منم همین مشکل داشتم ..آخه پسرم اینجوری نبود هر دورو قشنگ و با میل زیاد میگرفت حالا نمیدونم چرا دخترم میخوا نگیره. آخه من فقط یه وعده شب شیر خشک میدم
چراا؟؟ روزی چندبار بهش میدادی شیشه؟
عزیزم منم دقیقا همین وضع رو داشتم بچه هلاک میکرد خودش و
هر چه سریعتر شیشه شیر رو قطع کن
اگر شیر خشک میدی با سرنگ بده وگرنه باید قید سینه رو بزنی چون نمیگیره
با ماشین برین دور بزنین سینه رو راحت میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.