۲ پاسخ

همون شربت اندانسترون که برا بچه ها تجویز میکنن بخور البته یکم بیشتر ۴ یا ۵ سیسی بخور

دمیترون فک کنم خوبه

سوال های مرتبط

مامان آلا و اَبرا مامان آلا و اَبرا ۲ سالگی