۷ پاسخ

🤣🤣🤣🤣ایا بیاد ایا نیاد منم همچنان منتظر

بسلامتی و دلخوش انشالله

۳۸هفته چن روزی

تا الان اگه احساس خیسی میکردم میترسیدم زود میرفتم سرویس میگفتم خدایا چیزی نباشه
الان احساس خیسی میکنم میگم خدایا یه چیزی باشه😅😅😅

منم مثل شما منتظر😅😅😅

😂😂😂 دیده اینور خبری نیست دلش نمیخاد بیاد

ب سلامتی بیاد انشالله چ زود تموم شد یادمه باردار بودی

سوال های مرتبط