فقط گرمیجات مصرف کنید هم خودت هم همسرت .
اوا پلاس بخور برا کیفیت تخمک باروریه
هم خودت هم همسرت باید آزمایش و سونو بدید و بررسی بشید دلیل پیدا کنید بعد دارو مصرف کنید ممکنه اصلا مشکل از شما نباشه از همسرتون باشه
همسرت ازمایش اسپرم و دی ان ای اسپرم بده
اینفولیک بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.