۴ پاسخ

من اینجوری درست میکنم یه لیوان آب جوشیده ولرم بعد یه قاشق غذاخوری آرد برنج میزارم رو گاز هی هم میزنم تا مث شله زرد یکم سفت بشه این فرنی
حریره هم همین مراحل فقط یه قاشق چای خوری پودر بادوم اضافه میکنم همون اول

دفعه اول حریره نده بعضی بچه ها حساسیت دارن اول با یه قاشق مربا خوری آرد برنج شروع کن با آب فرنی درست کن بعد با شیر خشک یا شیر خودت رقیقش کن بعد پوره موز یا پوره سیب بش اضافه کن بعد ۱هفته حریره رو شروع کن اونم با هرکدوم یه قاشق مربا خوری بازم اگر سوالی داشتی بپرس عزیزم

سلام واسه اولین بار باید لعاب برنج بدی تا دو سه روز
بعد فرنی ارد برنج بدی (یه ق مربا خوری ارد برنج)
بعد حریره بادوم (یه ق مربا ارد برنج یه ق مربا پودر بادوم و به مرور پودر بادومو بیشتر کن)

واي عزيزم چه خبر بود…بادوم يكي دو تا هر سري بايد بخيسوني و آسياب كني بانهايت يه قاشق چاي خوري ارد برنج…همينم نميتونه بخوره

سوال های مرتبط