مامانا خربزه تو شیردهی خوبه؟پسرم ۵ ماهشه

۵ پاسخ

من که از اول همه چی خوردم بااینکه دخترم کولیک داشت و فقط شیرخودمو میخوره
با رعایت من هیچ تفاوتی تو حال دخترم ایجاد نمیشد

والا میگن شیرو خیلی زیاد می‌کنه که

والا من دلم میخات بخورم ولی میگن نفخ آوره شدیدددد

بخور بابا

اره مشکلی نیست من میخورم

سوال های مرتبط

مامان آقا اهورا 😍 مامان آقا اهورا 😍 ۱۳ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی
مامان ⚘️مهدیارکوچولو مامان ⚘️مهدیارکوچولو ۷ ماهگی