من پنج ماهگی با طعم ها اشناش کردم ، از اول شیش ماهگی شروع کردم
بچه ک خوب وزن گرفته باشع اصلا لازم نیست زودتر از شیش ماه غذا رو شروع کنی براش عزیزم اینو دکتر بهم گفته بود خود بچه میلش میکشه سمت غذا ناخودآگاه دفعاتش و بیشتر میکنی
عزیزم اکه بچه ات با شیر وزن نمیگیره اعتصاب شیر کرده رفلاکس شدید داره که همش بالا میاره حساسیت شدید داره حدودای ۴ تا ۵ ماهگی با نظر دکتر .
برای بچه ای که سالمه و مشکلی نداره حدودای ۶ ماهگی . مخصوصا هرچی بچه گردن بهتر گرفته باشه و بتونه بهتر بشینه و به خوردن شما تمایل داشته باشه و توجه کنه یعنی آمادگیش بیشتره.
دختر من سه ماهگی کامل گردن گرفت ۵ ماهگی با کمک مینشست ولی من همون ۶ ماهه که شد از فرداش براش شروع کردم. به جز اون مواردی که گفتم زودتر کمکی شروع کنی فشار به معده و گوارش بچه هست و بچه ت بدغذا هم میشه
پنج ماهش که تموم شد شروع کردم فقط حریره بادوم میدم فعلا
یه قاشق غذاخوری درست میکنم تو دو تا سه بار میدم به دخترم
من از دیروز شروغ کردم از فرنی
دکترش گفت
فعلا میخوام سبزیجات مختلفو تست کنم براش مقدار خیلی کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.