مامانا علائم پاره شدن کیسه اب چیه توروخدا جواب بدین

۵ پاسخ

سرپا می مونی یهو ازت اب میریزه ،سرویسم میری میای بیرون باز خیس میشی علائم داری برو بیمارستان خدا رو شکر هفتت خوبه بتونن تا ۳۵نگه میدارن اگه کیسه ابت باشه بعد اورژانسی سزارین میکنن

همون یه بار معلوم دیگه ادرار بود

علایم که فقط نشتی آب داری نوار بهداشتی بزار یا شورت خشک و تمیز بپوش اگه بی اختیار مدام خیس میشی یعنی کیسه اب پاره شده نشتی میده

علائم نداره که خب مایع خارج میشه دیگه. اگه در حد سوراخ شدن باشه مایع کم میاد که باید پد بذاری و چک کنی ببینی چقدره. اگه کلا بترکه حجم خیلی زیاد مایع خارج میشه. در هر دو صورت باید بری بیمارستان

خیس میشی دیگه
مثل ادرار نیس که بتونی نگهش داری یه سره میاد

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۲ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان علی جان🐣🦋 مامان علی جان🐣🦋 ۱۲ ماهگی