۴ پاسخ

عزیزم از عمل و دکترت و بیمارستان راضی بودی؟ یادمه دکترت امینی بود

منم هنوز درد داره فک کنم طبیعی باشه

بله عادیه

اره برا من هنوزم درد داره شکمم

سوال های مرتبط