عزیزم گروه زدم تو روبیکا با مامانایی ک بچه هاشون کم وزن دنیا اومدن خوشحال میشم بیای
@Hanakocholo0
اره طبیعیه
از من هنوز درد میگیره
خم راست میشم
یا مداوم بشینم
غزاله جان یه سوال ، شما تخم شوید روزی چند لیوان میخوردی؟
روغن کرچک هم خوردی؟
اره منم میگیره مثل پریودی یکم ضعیف تر ...من هنوز لکه بینی هم دارم ۴۵ روزه الان
من امروز از کمر درد هلاکم
منم اینجوریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.