۶ پاسخ

عزیزم گروه زدم تو روبیکا با مامانایی ک بچه هاشون کم وزن دنیا اومدن خوشحال میشم بیای
@Hanakocholo0

اره طبیعیه
از من هنوز درد میگیره
خم راست میشم
یا مداوم بشینم

غزاله جان یه سوال ، شما تخم شوید روزی چند لیوان میخوردی؟
روغن کرچک هم خوردی؟

اره منم میگیره مثل پریودی یکم ضعیف تر ...من هنوز لکه بینی هم دارم ۴۵ روزه الان

من امروز از کمر درد هلاکم

منم اینجوریم

سوال های مرتبط