شاید طرز نشستنت اشتباست.
و عزیزم قرص ویتامین د با کلسیم بخور چون ازخون و استخوانت شیر گرفته میشه
باتوجه ب سن زایمانت منم همینطور بودم
فک میکردم درست نمیشه هیچ وقت ولی بعداز چهله خوب شدم عادی عادی
نگران نباش 🥰
بالش شیردهی بگیر.رو مبل بشین دستت رو یه بالش بزار موقع شیر دادن هم زیاد به شیرخوردن نی نی نگاه نکن گردنتو هی صاف کن
بالشت شیردهی خیلی کمکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.