۸ پاسخ

توت حساسیت زاست من خوردم میشه از شیرم رفته باشه بهش؟

نه چخبره هی دکتر
پسر منم دون دون شد بعد دو روز خوب شد

تا فردا بهش سیتریزین ۱۲ ساعتی بده تا ببری دکتر

میشه از دندان درآوردن باشه؟؟؟؟

ابلع نیس؟

دختر منم خیلییی لجباز و گریه میکنه، هیچجوره ساکت نمیشه، کمکی نمیخورد الانم اصلا شیر نمیخوره

شاید خدایی نکرده از این بیماری جدید گرفته
تب ندارع؟

شاید برا گرما باشه

سوال های مرتبط

مامان 🩷دختر قشنگم🩷 مامان 🩷دختر قشنگم🩷 ۹ ماهگی