خانم منم زایمان کردم

۱۱ پاسخ

مبارکه گلم الاهی شکر.نینیت چطوره خوبه؟

بسلامتی مبارکه قدم فرشته ات مبارک

مبارکااا

مبارکه عزیزم

به سلامتی ودلخوشی عزیزم

بسلامتی مبارکه پاقدمش پرازخیروبرکت باشه ایشالا

بسلامتی قدم نو رسیده مبارک 😍برا منم دعا کن🥲

مبارکه قدمش انشالله. از بارداری راحت شدی

مبارکهههه

مبارکت باشه....قدمش پرازخیروبرکت 🥰

سزارین یا طبیعی؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان محمد ماهانم مامان محمد ماهانم ۱ ماهگی
مامان مهدیار👶 مامان مهدیار👶 ۱۳ ماهگی
مامان آیلا مامان آیلا ۵ ماهگی
مامان آیهان وآوینا مامان آیهان وآوینا ۲ ماهگی
مامان مامان ثنا پناه مامان مامان ثنا پناه ۷ ماهگی