۱۹ پاسخ

اصلا ربطی ب روغن و کرم و لوسیون نداره.چه بسا اونایی ک از روز اول بارداری تا اخر کرم و روغن و محصولات خارجی هم استفاده کردن ولی بدتر از اونی ک هیچی استفاده نکرده ترک خورده..بستگی ب پوشت و ژن داره همش..

من خودم خانواده مادریم ازین پوستا دارن ک پوستشون مث شیشه هیچ کدومم ترک نخوردن .خانواده پدریم پوستشون حساس .تا یچی میشه بهم میریزه پوستشون..از شانس بدم ب خانواده پدریم رفتم😅هنو ک ترک نخوردم.ولی میدونم اخرش مث هندونه خط دار ترک میخورم😅😅

منتظر بمون.یکی تو هفته اخر ترک میخوره.یکی از ماه ۶ .بستگی بدن داره.شایدم ترک نخوری.منتظر بمون تا اخر متوجه میشی😅

منم بچه اولم اصلا ترک نخورد وقتی بچه رو برداشتن شکم رفت داخل خداااای ترک شد

برای من تا الان نخورده شکمم فقط روی بیکینیم از هفته های قبل ترک خورده اونم کمه
از بیکینیم یکمی بالاتر فقط بدونه خط کوچیک خورده امیدوارم بیشتر نشه تو این دو هفته

من از هفته ۳۳ به بعدبدجورترک کردم

من از الان داره ترک میخوره🙂 🙂

ن ترک میخوره اواخر

از ۳۳ هفته تازه ترکام شروع شد 😂به روزه دنیایی ترک خوردم هنوز خیلیییی زوده

منم همینطوری بودممممم تا ماه نه
ماه نه چنان ترک خوردم تازه من چربم میکردم قبلش

هنوز منتظر باش😂
مال منم از هفته پیش تازه ترک خورده

برای خواهر و مادر منم ترک نخورده احتمالا اینم ارثی باشه😁

برا منم ترک نخورد سره دخترم الآنم گاهی چرب میکنم احتیاط😅

دقیقا ار این هفته ای که شما هستید شکم خیلی بزرگ میشه روغن و کرم بزن هر روز که پوستت کشش داشته باشه

من تا ۳۷همه چی اوکی بود تا رفتم تو ۳۷مثه هندونه ترکید 😂

منم هنوز ترک نخورده شکر خدا یعنی زیاد هم شکمم بزرگ نشده ولی سینم داغون شده

برا منم تاالان ترک نخورده ولی بازم تا لحظه آخر امکان داره ترک بخوره

تا اخرین لحضه باید مراقب بود😂

هر زمان ممکن ترک بخوره از من الان داره ترک میخوره

سوال های مرتبط