خدارشکر کن فقط روغن نارگیل بزن ک ترک برنداری
برای من از ۳۴ به بعد شروع شد😂💔
منم 31 هفتم ندارم
ارسال امکانش هست کلا نزنی ولی امکانش هست مث من یک کوجولو بزنی جای پهلوت من هفته پیش درخد یه کوچولو ک انگاز کسیناخن کشیدع و دیده نمیشه تا دقت نکنی
اره منم سومین بارداریمه ترک نزدم هیچکدوم بارداریا
من از ۳۶ زدم
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.