تا چهل باید تحمل کنی بعدش بهتر میشن
غروب از ساعت ۸تا۱۰بیدار نگهش دار شبا عالی میخابه
هنوز زوده عزیزم به مرور دستش میاد پسر من همین جوری بود جدیدا تایم بیداریش کم کم داره میاد توروز
پسرمنم الان ۲ماهشه هنوزم همینجوریه
حالا تا چله همینه بعد بهتر میسه
احتمالا رفلاکس داره چون شبا اسید معده میزنه بالا و بیقرار میشن،دختر منم این داستانو داره😔روزا بهتره و اینکه هم کولیک داره هم رفلاکس😞
کم کم خودشه بهتره میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.