خانوما بعداز سزارین چیکار کردین که زودتر شکمتون کارکنه

۹ پاسخ

من کاپوچینو اماده گرفتم خوردم
و اینکه دوتا کره گاوی با یک کف دست نون خوردم
میخاستن نگهم دارن بزای همون هی‌میگفتم هیچی نخوردم شکمم خالیه از قبلش هم میگفتن نه
سه بار بهم شربت دادن از اخرم خودم دست بکار شدم تا کار افتاد و‌مرخص شدم

بیمارستان به من اجازه استفاده از شیاف و شربت لاکسی ژل رو نداد گفت ما می خوایم خودت به شکل طبیعی روده هات کار بیوفتن.
ولی با کمپوت انجیر، گلابی و اینا کاملا موافق بودن و گفتن فقط آبش رو بخور اصلا خود میوه رو نخور تا زود به نتیجه برسی.

من اسهال شده بودم😂💔

شیاف و شربت خود بیمارستان داد

کمپوت انجیر و هلو با خودتون ببرین ، کمپوت اناناس یکی دو روز اول بکار نمیاد

شربت لاکسی ژل سه قاشق با اب ولرم بخور

شیاف میزاره بیمارستان خودش واست

منو عرق نعنا نجات داد نفخم کلا رفت

عرق نعنا با قرص دایمتکون با خودت ببر گفتن بلند شو از تخت بخور فوری کار میکنه

سوال های مرتبط

مامان روژدا🤎🐻🍩 مامان روژدا🤎🐻🍩 روزهای ابتدایی تولد