واسه منم همین بود الآن باز یکم بهتره
منم هم هفتت شمام اصلا نگران نباش منم وارد ۲۹ که شدم دیگه تکونای بچمو کم حس کردم بعضی موقعها لگد ریز میزنه الان فقط در حد لیز خوردن هست نگران نباش
استرس داشته باشی تکون نمیخوره باید خودت ریلکس باشی
هفته ۲۹ اینجوری هست من یادمه چقدر استرس کشیدم
منم همینجورم الان یعنی حس میکنم قلبم داره میاد تو دهنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.