آخ شماهم درگیرشی🤕من روزبعدعیدقربون بامعده دردشدیدجوری ک میزدب پشتم ازخاب بیدارشدم رفتم بیمارستان سرم اینا دوباره اومدم خونه شبش شروع شددوباره فردا بیمارستان.سرم میزدن میومدم خونه بازدردام شروع میشد.رفتم دکترگوارش امپرازول دادناشتا با فاموتیدین.ولی بازم دردگرفت.الان ی هفتس ازترسم میوه نمیخورم غذا کم میخورم.بهم گفتن معدت التهاب برداشته.شما علایمتون چی بود چجوری شد؟ازاول داشتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.