شیشه یا سینه رو یهو از دهنش کشیدین؟
اگه کام افتاده باشه موقع شیر خوردن صدای تق تق میده دهنش..که به مرور هم خودش درست میشه
خدا رو شکر نشنیده بودم و اعتقاد به این چرت و پرت ها نداریم توی اين برنامه دیدم بعضیا میگن
عزیزم اصلا همچین چیزی وجود ندارد افتادن کام سه چیز خرافیه از دکترت بپرسی یا تحقیق کنی متوجه میشی
یا به سرش ضربه زدید یا شیشه شیر و پستونکو به زور کشیدید بیرون
تو دهنشو تماشا کن ببین سقف دهانش پایین نیومده اگر نیومده نیوفتاده
من پسر خالم چندین بار اینجوری شد هر بار پیش یکی میبرد با انگشت شست به بالا فشار میداد که درست بشه
بعضی ها کلا اینجوری میشن یا میگن شیر به زور از دهن بچه برداری اینجوری میشه
شیشه میخوره یا سینه؟ اگه شیشه س ممکنه سر شیشه واسش کمه باید سایز بزرگتر بخری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.