انشالله زودی میاد بغل میگیریش نگران نباش
طبیعی بودید چرا زود زایمان کردید
سلام خانما ی دختر ده ساله هست بی سرپرست و سرطان داره ی چشمشم از دست داده تو این بیماری اگه کسی میتونه کمک کنه پ . و .ل عملش جور بشه خواهش میکنم براش دعا کنید
نفری ۱۰۰ تومن هم براش خوبه و عملشو میندازه جلوتر
قدم نو رسیده مبارک باشه بیمارستان امیرالمؤمنین زایمان کردی؟ خوب بود؟
نگران نباش عزیزم ۳۵ ب بعد بچه کامله، تحت مراقبته چند روز بعدش مرخص میشه ب سلامتی
مبارکه خوش قدم باشه
چرا گلم
انشالله به سلامتی بغل بگیریش عزیزم 🩷
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.