سلام خانوما من هم دیروز زایمان کردم دعا کنین بچه تو آن آی سو هس

۷ پاسخ

انشالله زودی میاد بغل میگیریش نگران نباش

طبیعی بودید چرا زود زایمان کردید

سلام خانما ی دختر ده ساله هست بی سرپرست و سرطان داره ی چشمشم از دست داده تو این بیماری اگه کسی میتونه کمک کنه پ . و .ل عملش جور بشه خواهش میکنم براش دعا کنید
نفری ۱۰۰ تومن هم براش خوبه و عملشو میندازه جلوتر

قدم نو رسیده مبارک باشه بیمارستان امیرالمؤمنین زایمان کردی؟ خوب بود؟

نگران نباش عزیزم ۳۵ ب بعد بچه کامله، تحت مراقبته چند روز بعدش مرخص میشه ب سلامتی

مبارکه خوش قدم باشه
چرا گلم

انشالله به سلامتی بغل بگیریش عزیزم 🩷

سوال های مرتبط

مامان سامیار مانیار🥹 مامان سامیار مانیار🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری