سونو رشد تو۲۸هفته و ۳روز رفتم وزن نی نی ۱۲۵۰چجوره براشما چقدربوده

۴ پاسخ

منم ۲۸ هفته ۲روز رفتم ۱۲۰۰بود

۱۱۰۰بود

خداروشکر خیلی خوبه

برامنم ۲۷هفته و دوروز۱۱۱۷بود فک کنم خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💞💞💞 مامان 💞💞💞 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کیان🦁☀️ مامان کیان🦁☀️ هفته بیست‌وهشتم بارداری