سلام خانوما میشه به جای روز ۱۴ انتقال روز ۱۳ برم ازمایش بدم

۳ پاسخ

ایشالله که گرفته علائم هم داری

روز 14برو 13نریا

منکه میگم وایسا یکی دو ریز دیر تر هم برو تا قشنگ مشخص شه زودتر نرو ولی

سوال های مرتبط

مامان هدیه الله مامان هدیه الله هفته هجدهم بارداری
مامان دوقلوهااااام♡♡ مامان دوقلوهااااام♡♡ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حامی مامان حامی هفته ششم بارداری