خانوما بچم تو واژنمه انگار لگد میزنع درد پریودی ام دارم طبعیع؟

۵ پاسخ

منم اینجوری بودم. دیروز مخصوصا. زدم چت جی پی تی. نوشته عادیه. گاهی خیلی میره پایین. به خاطر پله یا زیاد سرپا موندن میتونه بلشه. با دراز کشیدن به پهلو یا چند ثانیه چهار دست و پا شدن میشه موقعیتش رو تغییر داد. من دراز کشیدم و کنتر سرپا وایسادم. درست شد

به دکترت بگو شاید طبیعی نباشه

ینظرم حتما با دکترت در میون بزار

منم سمت راستم پهلوم درد میگیره مثل پریودی استرس گرفتم

منم از دیروز همین حس رو دارم

سوال های مرتبط

مامان پسرم👼وتو دلی💙 مامان پسرم👼وتو دلی💙 هفته سی‌ام بارداری