منم اینجوری بودم. دیروز مخصوصا. زدم چت جی پی تی. نوشته عادیه. گاهی خیلی میره پایین. به خاطر پله یا زیاد سرپا موندن میتونه بلشه. با دراز کشیدن به پهلو یا چند ثانیه چهار دست و پا شدن میشه موقعیتش رو تغییر داد. من دراز کشیدم و کنتر سرپا وایسادم. درست شد
به دکترت بگو شاید طبیعی نباشه
ینظرم حتما با دکترت در میون بزار
منم سمت راستم پهلوم درد میگیره مثل پریودی استرس گرفتم
منم از دیروز همین حس رو دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.