ن عزیزم ب نظرم نخور بچه منم کولیک داره همش نفخ میکنه اون روز خورش بامیه حوردم بدبخت دو روز هی زور میزد داغون شد تو دیگ این کارو با نوزادت نکن. راستی واسه کولیکش از داروخانه پاراکید پویا گرفتم واسه نفخش روزی پنج قطره دارن بش میدم ماشالله بهتره حس میکنم تو هم دگیر بده بچت ایشالا ک بش بسازه
روی هر غذایی که خوردی یه کپه زنیان که با نبات آسیاب شده بخوربا آب جوش.. هرچی حساستر بدتر
بخور زیره بزن توش اگر نفخ داشته باشه میگیره
اره میشه فقط نفخ داره کمتر بخور یه حبه سیر بنداز توخورشت نفخشو کمتر کنه
انقدر درگیر این نباش چی بخوری نخوری
بامیه عالیه شیرم زیاد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.