تو شیردهی میشه خورشت بامیه خورد

۵ پاسخ

ن عزیزم ب نظرم نخور بچه منم کولیک داره همش نفخ میکنه اون روز خورش بامیه حوردم بدبخت دو روز هی زور میزد داغون شد تو دیگ این کارو با نوزادت نکن. راستی واسه کولیکش از داروخانه پاراکید پویا گرفتم واسه نفخش روزی پنج قطره دارن بش میدم ماشالله بهتره حس میکنم تو هم دگیر بده بچت ایشالا ک بش بسازه

روی هر غذایی که خوردی یه کپه زنیان که با نبات آسیاب شده بخوربا آب جوش.. هرچی حساستر بدتر

بخور زیره بزن توش اگر نفخ داشته باشه میگیره

اره میشه فقط نفخ داره کمتر بخور یه حبه سیر بنداز توخورشت نفخشو کمتر کنه

انقدر درگیر این نباش چی بخوری نخوری
بامیه عالیه شیرم زیاد میکنه

سوال های مرتبط

مامان آرین یاشار آرشام❤️ مامان آرین یاشار آرشام❤️ ۱ ماهگی
مامان 💕مهرو💕 مامان 💕مهرو💕 ۱۱ ماهگی
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم ۱ ماهگی
مامان محمدآراد و پناه مامان محمدآراد و پناه ۱۳ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓🎀 مامان توت فرنگی🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان elin👧🏻🤎 مامان elin👧🏻🤎 ۱۶ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۵ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان لنا🩷✨ مامان لنا🩷✨ ۱۴ ماهگی