خانما خورشت بامیه نفخ داره ؟

۴ پاسخ

من هفته پیش خوردم با این حال ک الا بزرگتر شده خیلی اذیتم کرد

اره بامیه نفخ داره

اره بامیه نفاخه

ن تازه برای قند خون هم خیلی خوبه برای ایبوست برای درد معده عالیه

سوال های مرتبط

مامان 💕مهرو💕 مامان 💕مهرو💕 ۱۱ ماهگی
مامان محمدآراد و پناه مامان محمدآراد و پناه ۱۳ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓🎀 مامان توت فرنگی🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان آرین یاشار آرشام❤️ مامان آرین یاشار آرشام❤️ ۱ ماهگی
مامان ♥سیماواسرا🥰🤰 مامان ♥سیماواسرا🥰🤰 ۱ ماهگی
مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی
مامان لیانا۳سال و لنا مامان لیانا۳سال و لنا ۳ ماهگی