اره حتما باید بری دکتر
منم دیروز گرفتم 10بود پایین بود سر گیجه داشتم
۱۱ و ۱۲ برا تو نرمال نیست.. ابلیمو بخور یه ازمایشم بده چون ورمم داری. ولی نگران نباش هر چی باشه زود پیگیر بشی حل میشه
منم همیشه فشارم 10هست
دو روز سرگیجه داشتم رفتم بیمارستان فشارم 12بود بستری شدم
باید بری دکتر نمک چیزای شور هم نخور یا کم بخور
منم همینطور
دکتر گفت نمک کم بخورم اگر خدایی نکرده با سرگیجه سردرد تاری دید حالت تهوع بود سریع برم دکتر
بله ورم و فشار بالا میتونه خطرناک باشه حتما برو دکتر آزمایش بده
باید بری دکتر خب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.