۹ پاسخ

حتما ببر دکتر چون تو این سن نباید تب کنند حتما عفونت چیزی تو بدنشه به احتمال زیاد بستری میشن چون من دقیقا در همین مورد از دکتر دخترم تو 15روزگی پرسیدم که اگه تب کنه چیکار کنم گفت نباید تب کنه اگر تب کنه خیلی باید جدی گرفت و معمولا تو این موارد ما نامه بستری میدیم

لباسش رو حتما کن
محیط رو خنک کن
اگر دیدی تغییر نکرد حتما ببرش دکتر

لباساشو کم کن خونه رو خنک کن اگه باز تب داشت حتما ببرش دکتر یا بیمارستان متاسفانه زیر یک ماه تب کنن بستری میکنن

الان فقط پایین آوردن تبش ملاک نیست باید علت تبش رو هم بفهمی ببرش دکتر حتما

عزیزم دخترت خیلی کوچیکه باید حتما ببریش دکتر خطرناکه

زردی داره؟
کم آب نشده ؟
بعلاوه نیم کردی ؟
دیجیتالی زیر بغل گرفتی اینقد شد؟

لباساشو کم کن محیط خنک باشه اگه دیدی پایین اومد تب نیست

پاهاشو بدنشون بشور با آب یا با پارچه بکش رو دست و پاهاش بهتره میشع

ببرش دکتر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۵ ماهگی