۳۷ و نیم به بعد تازه تبه عزیزم
لب مرزه نوزاد کلا یکم داغه
لباساش رو کم کن و دست و پاهاش رو با عرق کاسنی بشور
جوش شیرین مخلوط اب کن دست پاهاشو بشور سری غط میشه
شاید خیلی پوشوندی بچه رو وگرنه بچه ۲ روزه چرا باید تب کنه.اگر دیدی واقعا داغه ببر دکتر خیلی خطرناکه تو این سن
شاید جاش گرمه
جاشو یکم خنک کن لباساشو کم کن اگه بدنش خنک نشد برو دکتر
دستما خیس رو بدنش بکش لباساشو کم کن
احتمالا تب نیست گرمشه
لباسهای نازک تنش کن شیاف بزن بهش
شیرش کافیه؟؟؟
ببرش دکتر چونتب یهو پایین بیاد دور از جونش باعث تشنجه
چون نوزاده حتما ببر دکتر...شیرتو میخوره خوب؟
بچه زیر یک ماه باید علت تبش معلوم بشه
اول لباساشو کم کن
چون تو این سن فک نکنم تب کنن اونم الکی
ببرش دکتر عزیزم
پاشو بده شیاف داری براش بزن و پاهاش بزار تو آب و گلاب یا هم جوراباش آغشته ب آب لیمو کن بعد پاش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.