سلام منم روز ۹انتقال هستم فقط دل درد پریودی دارم اونم بعضی موقعا🥹🥹
انشاالله مثبتی ساناز جون😊
منم ک ۳ شنبه باید ازمایش بدم خداکنه همگی دلمون شاد بشه🙏
ازخدامیخوام همتون مثبت باشین فقط استرس وازخودتون دورکنین
عزیزم الان بیبی چک بزن
من روز 12❤
منم روز ۱۲
من روز ۷ امم الان
سلام عزیزم میزان فعالیتت تو این 11 روز چطور بود ؟
من 10انتقال سه شنبه ازمایش میدم
من 13 خرداد انتقال دادم الان روز 10 هست
ولی بی بی چک میترسم بزنم🫠
من ۷ روز دیگ باید برم ازمایش،میخاستم روز ۱۰ بیبی بزنم ولی الان میگم الکی استرس ندم ب خودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.