۱۲ پاسخ

سلام منم روز ۹انتقال هستم فقط دل درد پریودی دارم اونم بعضی موقعا🥹🥹

انشاالله مثبتی ساناز جون😊

منم ک ۳ شنبه باید ازمایش بدم خداکنه همگی دلمون شاد بشه🙏

ازخدامیخوام همتون مثبت باشین فقط استرس وازخودتون دورکنین

عزیزم الان بیبی چک بزن

من روز 12❤

منم روز ۱۲

من روز ۷ امم الان

سلام عزیزم میزان فعالیتت تو این 11 روز چطور بود ؟

من 10انتقال سه شنبه ازمایش میدم

من 13 خرداد انتقال دادم الان روز 10 هست
ولی بی بی چک میترسم بزنم🫠

من ۷ روز دیگ باید برم ازمایش،میخاستم روز ۱۰ بیبی بزنم ولی الان میگم الکی استرس ندم ب خودم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا😍🤰🏼 مامان معجزه خدا😍🤰🏼 هفته بیست‌ودوم بارداری