۷ پاسخ

ببین‌دکترش بمن گفت بدترین‌چیز برا این بیماری گوشت گوساله و لبنیات پرچرب میگفت کم‌چرب خطر وضررش کمتر البته تا۴ماه کلا ممنوع کرد برای من

الان مگر چه علایمی داره که ترسیدی؟

منم شیرخودم میدم دکتر گفت از۴ماهش بشه رژیم‌تو سبک تر میکنم

علائمش خیلی واضح اگزما وپوست پوست شدن وخشکی پوست و اسهال یا اسهال با رگه های خونی

حساس نشو اگر تاالان نداشته دیگ منداره چون ۴ماه به یعد حساسیتشون سبک تر میشه مه سنگین تر

دکتری که ماهر باشه تشخیص میده نیاز به ازمایش نیست که

برای حساسیت به پروتئین گاوی باید آزمایش گرفت ؟ شیر خشک شما چه نوع شیر خشکیه؟

سوال های مرتبط