بچم لگد ميزنه تو معدم😂

۶ پاسخ

من که پایین تر شاید هفتم پایین تره برا همین

من بچم اصلا کم حرکت می‌کنه همه خرکتش تو پهلوهام وزیر شکمم حس میکنم

من سر همین بالا اومدنش دارم از سوزش معده دیوونه میشم🫠😂
تا رفتم تو ماه ۷ اصلا انگار یه روزه همه سختی ها شروع شد قبلش عشق میکردم

حالا بدترممم میشه من ک‌الان معدم و دنده هام‌درمیاد

🤩🫠اخی عزیزممممم

اخییی😅😅😅

سوال های مرتبط

مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه❤️ مامان پناه❤️ هفته سی‌ام بارداری