من که پایین تر شاید هفتم پایین تره برا همین
من بچم اصلا کم حرکت میکنه همه خرکتش تو پهلوهام وزیر شکمم حس میکنم
من سر همین بالا اومدنش دارم از سوزش معده دیوونه میشم🫠😂
تا رفتم تو ماه ۷ اصلا انگار یه روزه همه سختی ها شروع شد قبلش عشق میکردم
حالا بدترممم میشه من کالان معدم و دنده هامدرمیاد
🤩🫠اخی عزیزممممم
اخییی😅😅😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.