۲ پاسخ

اگه زیر کولر هستی شاید به خاطر سرما هست چون میگی پتو می‌پیچم خب گرم می‌شه شکمت و بدنت این باعث میشه که خوب بشی سعی کن تو جاهای سرد نباشی ببین بهتر نمی‌شی

لکه بینی داری ؟

سوال های مرتبط

مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی