۷ پاسخ

خیلی سبک بود

من پریروز زدم
خداروشکر اصلا تب هم نکردن

هیچ عوارضی نداره خیلی سبکه

هیچ عوارضی نداشت خیلی راحت بود

من ی ماه قبل زدم خداروشکر عوارضی نداشت اصلا معلوم نشد

من دوازدهم زدم علائمی نداشت تا بعدهشت روزبدنش کامل دونه قرمز زد گفتن عوارض واکسن

هیچ عارضه ای نداره راحت ترین واکسنه

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۱۵ ماهگی