کسی جدیدا واکسن یه سالگی زده،؟

۷ پاسخ

هفته پیش زدیم خیلی راحت بود انگار نه انگار

من دیروز زدم خوب بود

من ماه پیش به عنوان مهمان نیشابور زدم

اره خیلی اصلا ماهان اول دستشو زد تا بیاد پاشم بزنه ماهان یادش رفت آمپول زد
فقط روز اول هر چهارساعت استا دادم ولی در کل تبم زیاد نکرد

اره هفته پیش زدم به عنوان مهمان اسفراین زدم

یماه پیش زدم

فردا میخوام برم😅

سوال های مرتبط

مامان پسرم💗 مامان پسرم💗 ۱۸ ماهگی