۵ پاسخ

من سر پسرم خیلی رعایت کردم گردو و خرما هر روز می‌خوردم چای دارچین می‌خوردم فلفل سیاه به همه ی غذاهای میزدم .توت خشک هم دم میکردم مثل دمنوش می‌خوردم پنج دقیقه باید بجوشه .رابطه هامم کلا داگی بود خداروشکر پسرم شد

والا خدا بخواد همون میشه بنظرم

عزیزم من هنوز نمی دونم جنسیت چیه ولی من 4ماه لبنیات نخوردم هم خودم هم همسرم، توی پریودی یک کیلو خرما می خوردم، به هیچ وجه قند نمی خوردم، دمنوش اسطوخودوس گل گاوزبان یه روز درمیون می خوردم، شوهرم فرتیل اید و کانت بوست می خورد، شکممو با روغن سیاه دونه چرب می کردم، شکم و لگنم رو با یه شال پشمی می بستم، روز تخمک گذاریمو با کیت مشخص کردی، دخول عمیق، اول من ارضا شدم بعد همسرم، پوزیشن سجده، صبحانه روز اقدام خوراک لوبیا، ناهار آبگوشت و شام فسنجون خوردیم، محیط اتاق خنک باشه، بعد از اقدام نیم ساعت تا یک ساعت به پهلوی راست بخواب ایشالله که برای جفتمون بشه

والا من کلی برنامه ریزی و قبل رابطه قهوه بخوره همسرم خودم جوش شیرین بشورم خودمو ولی هیچگدومو انجام ندادم الانم دو ماهه حاملم 😂دعا کنید به مرادم برسم🙏⚘️

باید دخول عمیق باشه و خانوم هم حتما ارضا بشه.خودتو ببندین به گرمی

سوال های مرتبط