خانما من احساس. میکنم بچه کلا رفته سمت چپ ، راست چیزی نیست

۵ پاسخ

منم همینطوره
شکمم ی وریه

پشتش چپه راست دست و پاهاش

منم پسر بزرگم همیشه یه وری میشد هر کی شکمم میدید متوجه میشد😅

بچه منم کلا سمت چپه
سمت چپ شکمم بزرگ تره 😅

خو بره😑مگه چیه

سوال های مرتبط