خانما اگه به دکترم بگم زودتر زایمان کنم قبول می‌کنه بنظرتون

۵ پاسخ

خب چرا خونه خودت نمیری بعدزایمان بیا خونه مامانت

عزیزم اصلا همچین کاری نکنیا دردسرای بعدش زیاده
الان جاری من ۳۶ هفته بدنیا اومد دو روز مونده بود به ۳۷ با اینکه همه چیش اوکیه
زدن بچه نارس بدنیا اومده
الان باید سه بار غربالگری بره نمیدونم چنتا چیز اضافه دیگه داره

طبیعی یاسز

چرا زود زایمان کنی؟
هفته های اخر برای جنین خیلی پر اهمیته

مشکلی پیش اومده ؟

سوال های مرتبط